Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Την περιβόητη κασέτα ετοιμάζεται να δημοσιοποιήσει ο Κούγιας


Ο ΑΛέξης Κούγιας ετοιμάζεται για αποκαλύψεις
Απομαγνητοφωνημένη την περιβόητη συνομιλία του Αχιλλέα Μπέου ανακοίνωσε ότι θα δημοσιοποιήσει ο Αλέξης Κούγιας σε συνέντευξη Τύπου που θα παραθέσει την Τετάρτη (09/03, 15:00). Σύμφωνα με τον γνωστό ποινικολόγο αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο ενοχής του παράγοντα του Ολυμπιακού Βόλου ως «παραγκάρχης» της Superleague! «Τις άκουσα με τον Πατέρα» δήλωσε ο Κούγιας σε ραδιοφωνικό σταθμό.

Ειδικότερα, μιλώντας στην ΕΡΑ-Σπορ ο Αλέξης Κούγιας δήλωσε:

«Θα πάω στην Εισαγγελέα, κυρία Ράικου το πρωί και θα παραδώσω τις κασέτες που έχω στην διάθεσή μου. Ήρθαν οι κασέτες με έναν φάκελο στο γραφείο μου και κρίναμε πως έπρεπε να τις ακούσουμε. Προσπαθούν να με μπλέξουν με τους Πατεραίους. Τις κασέτες μου τις έστειλαν στο γραφείο μου. Πήρα τηλέφωνο τον Πατέρα με τον οποίο είχαμε να μιλήσουμε 10 χρόνια και τις ακούσαμε μαζί στο γραφείο του. Όταν τις άκουσα, μετά τις άκουσα μαζί με τον κ. Πατέρα και άλλους ανθρώπους.

Για εμένα θα έπρεπε να βγει και ο κ. Πατέρας και άλλοι επιφανείς παράγοντες μπροστά για να... καθαρίσουμε την ιστορία. Αυτοί είναι παράγοντες που τους εκμεταλλεύονται διάφοροι. Θα περίμενα από τον Πατέρα να τα λέει αυτά, γιατί εγώ δεν είμαι πρόεδρος του Παναθηναϊκού, ούτε πρώην πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας. Ο Μπέος και η παρέα του δεν αφήνουν την Παναχαϊκή να ανέβει. Αν μπορεί ο Μπέος να διορίζει διαιτητή στο Άρης-Παναθηναϊκός καταλαβαίνετε τί γίνεται;

Από τις κασέτες που άκουσα, βγαίνουν απίστευτα πράγματα. Θα πρέπει ο Εισαγγελέας και η δικαιοσύνη να μεριμνήσει ώστε να τελειώσει η ιστορία με τα λαμόγια του ποδοσφαίρου.

Είναι μία οργανωμένη υπόθεση παράγκας. Αυτοί εκτελούν συμβόλαια ανάλογα με το ποιοί είναι οι ισχυροί. Αυτό ξεκινάει από τις πιο μικρές κατηγορίες και φτάνει έως την Σούπερ Λίγκα.

Τότε κόπηκαν οι εκπομπές του Τριανταφυλλόπουλου. Δεν ακούστηκαν οι κασέτες. Το θέμα ατόνησε και η Ομοσπονδία δεν έκανε τίποτα γιατί υπήρχε Ομερτά. Τότε υπήρχε ο Θωμάς. Τώρα υπάρχει ο Μπέος. Είναι ένα κύκλωμα που πουλάει υπηρεσίες σε διαφορετικά αφεντικά. Η υπόθεση συνδέεται και με τα στημένα. Αν ήμουν πρόεδρος της ΕΠΟ θα έκανα Πειθαρχική Επιτροπή και δεν θα λειτουργούσα ως Πόντιος Πιλάτος. Επιτυχημένοι παράγοντες θεωρούνταν παλιότερα οι Μητροπουλαίοι, οι Γκαγκάτσηδες και τώρα οι Μπέοι.

Ο λόγος που κάνω συνέντευξη Τύπου στην Πάτρα είναι γιατί θέλω να μιλήσω ως πρόεδρος της Παναχαϊκής και όχι ως δικηγόρος του Δαλούκα. Μου κάνει εντύπωση το γεγονός πως ο Δαλούκας κρύβεται όλο αυτό το χρονικό διάστημα».

Την Πέμπτη (10/03) εξάλλου οι Κυριάκος Θωμαΐδης και Σωτήρης Βοργιάς έχουν κληθεί ενώπιον του εισαγγελέα, Κωνσταντίνου Σιμιτζόγλου προκειμένου να ανοίξουν τον κύκλο καταθέσεων σε μια υπόθεση που μπορεί να αποδειχθεί βόμβα στα θεμέλια του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναχαϊκή που ενημερώνει για τις κινήσεις του Αλέξη Κούγια:

«Αύριο στις 15.00 μ.μ. στο γραφείο του στην Αγυιά θα δώσει συνέντευξη Τύπου προς τα ΜΜΕ ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναχαϊκή με θέμα τα όσα συμβαίνουν στο προσκήνιο του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Η συνέντευξη θα έχει σχέση με την Παναχαϊκή και τα όσα έχουν συμβεί τα τελευταία 2,5 χρόνια αλλά και θα δοθούν απαντήσεις στην σημερινή ανακοίνωση του Αχιλλέα Μπέου.

Στην συνέντευξη ο κ. Κούγιας θα διανείμει στα ΜΜΕ της Πάτρας την απομαγνητοφωνημένη συνομιλία του Αχιλλέα Μπέου και τα όσα ο ίδιος αναφέρει σε αυτή τη συνομιλία».

Ο μονόλογος της κασέτας

Αργά το βράδυ της Τρίτης 8/3 ανέβηκε στο μπλογκ petalovolos.blogspot.com και αργότερα αναδημοσιεύτηκε από την ιστοσελίδα gazzetta.gr το περιεχόμενο, όπως υποστηρίζεται από τους συγκεκριμένους ιστότοπους, μίας εκ των κασετών που «κυκλοφορούν» το τελευταίο καιρό στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Χωρίς να υιοθετούμε την πιστότητα της κασέτας και την ταυτότητα του προσώπου που φέρεται να μιλάει σε αυτήν, αναδημοσιεύουμε τον μονόλογο του συγκεκριμένου ατόμου, όπως αυτός ακουγόταν στην ανάρτηση του προαναφερόμενου μπλογκ:

«Toυ λέω αν είναι να βγει ο Κάκος εκεί πάνω βάλε μου τον Δαλούκα, ο οποίος Δαλούκας θα παίξει 52-48 Αρη. Τα σπόρια θα τα δώσει στον Αρη.

Τον παίρνω τηλέφωνο εγώ. Του λέω πρόσεξε. Σε παίρνω τηλέφωνο για ένα συγκεκριμένο πράγμα. Εάν θα μπεις εκεί, θα βοηθήσεις; Πρόσεξε δεν θέλω να κάνεις έγκλημα. Να βοηθήσεις. Θα βοηθήσεις;

Μου λέει ότι, μου πεις. Του λέω πρόσεχε γιατί θα γίνει της πουτ... Και δεν θέλω να είμαι εγώ στη μέση. Να μην εκτεθώ. Μου λέει προχώρα. Μου λέει για τα... Θα το κανονίσω αυτό αν όλα πάνε καλά...

Μπροστά στην γυναίκα του του λέω φεύγεις για τη Θεσσαλονίκη. Πρόσεξε καλά. Και πάει πάνω. Βλέπω το πέναλτι στην τηλεόραση. Τον παίρνω στο ημίχρονο. Το έχει κλειστό. Τον ξαναπαίρνω, το έχει ανοιχτό, δεν απαντά. Και τον πήρα μετά, το βράδυ. Τότε του είπα ότι γαμ... του Δαλούκα. Οτι είσαι μουν...ο!

Αρα λοιπόν είσαι διπρόσωπος. Οταν τον πήρα στην Πολωνία και του είπα πρόσεχε, θα βγεις να βοηθήσεις; Μην με εκθέσεις, γιατί τότε θα έρθουν Ρώσοι, Βούλγαροι, Ρουμάνοι και δεν θα μπορώ να τους ελέγξω.

Τον ρώτησα αν θέλεις να παίξεις. Του είπα πρόσεχε, θα έρθει κόσμος που δεν μπορώ να ελέγξω. Και μην μου λες μετά να μπω ή να μην μπω μπροστά».

Newsroom ΔΟΛ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...