Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Ελένη Μενεγάκη: Γιατί χώρισα...


Μετά το διαζύγιό της με τον Γιάννη Λάτσιο, η Ελένη Μενεγάκη μίλησε για πρώτη φορά για τους λόγους που τους οδήγησαν στο χωρισμό. Η γνωστή παρουσιάστρια σε συνέντευξή της στο «Life & Style» μίλησε όχι μόνο για το νέο ξεκίνημά στην προσωπική της ζωή, αλλά και για τη σχέση που διατηρεί πλέον με τον συζυγό της. 





«Τον Γιάννη τον γνώρισα στα 27 μου χρόνια. Τον ερωτεύτηκα και τον αγάπησα πολύ. Ήμουν σίγουρη ότι είναι ο άντρας με τον οποίο μπορώ να ζήσω για όλη μου τη ζωή, να δημιουργήσω οικογένεια. Για αυτό τον λόγο άλλωστε ξεκίνησε ο γάμος μας. Ζήσαμε μαζί 13 χρόνια, πολύ όμορφα χρόνια, επαναλαμβάνω με τα προβλήματα που μπορεί να έχει ένα ζευγάρι που αποκτά σε σύντομο διάστημα τρία παιδιά, που εργάζονται και οι δύο σε πολύ απαιτητικές δουλειές, στις οποίες δίναμε πολύ χρόνο και ενέργεια. Φτάσαμε σε ένα σημείο που χάσαμε κάποια κομμάτια. Έτσι ήρθε το τέλος. Μη με ρωτήσετε να πω κάτι άλλο, γιατί αυτό αφορά μόνον εμένα και τον Γιάννη. Κανέναν άλλο».


Όσον αφορά το δελτίο τύπου, με το οποίο ανακοίνωσαν το διαζύγιό τους, η ίδια είπε: «Κατ’αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι ουδέποτε είχαμε επικοινωνιολόγους ή ό,τι άλλο γράφτηκε, οι οποίοι μας συμβούλεψαν τι πρέπει να κάνουμε. Με τον Γιάννη κρίναμε ότι έτσι έπρεπε να κινηθούμε, ακριβώς για να προλάβουμε όλες αυτές τις ανακρίβειες που θα μπορούσαν να διοχετεύονται από τα Μ.Μ.Ε. και να δώσουμε μια απάντηση οι ίδιοι για αυτό που μας συμβαίνει. Ο λόγος ήταν ένας και μοναδικός: Θέλαμε να προστατευθούν τα τρία μας παιδιά. Έτσι πιστεύαμε. Τώρα, εάν τελικά λειτούργησε διαφορετικά, αυτό δεν έχει να κάνει με εμάς. Όσο κι αν αυτό το περίφημο δελτίο τύπου προκάλεσε σχόλια, πρέπει να πω ότι ακόμη και σήμερα δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο τρόπο».


Στο δε ενδεχόμενο να ξαναντυθεί γαμπρός ο Γιάννης Λάτσιος, ανέφερε το εξής: «Θέλω να είναι ευτυχισμένος με οποιονδήποτε τρόπο επιλέξει εκείνος. Το ότι χωρίσαμε δεν σημαίνει πως έπαψα να τον αγαπώ».

Για τη νέα της σχέση και τον σύντροφό της Ματέο Παντζόπουλο δήλωσε: « Όσοι ενδιαφέρονται για μένα νομίζω ότι μπορούν να διαβάζουν τα πάντα στο πρόσωπό μου. Τους ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον, είμαι καλά, έχω ξαναβρεί τους ρυθμούς μου, έχω διευρύνει τα ενδιαφέροντά μου κάνω κι άλλα πράγματα που με ευχαριστούν, έκανα φίλους που έχουν τελείως διαφορετικά ενδιαφέροντα και τρόπο ζωής από εμένα και έχω έλθει κοντά σε απλά πράγματα που μπορεί και να κρύβουν την ουσία της ζωής». 

Μίλησε ακόμη και για τους ανθρώπους που βρέθηκαν στο πλευρό της εκείνες τις δύσκολες ώρες του χωρισμού: «Υπήρξαν γυναίκες που στάθηκαν κοντά μου, όπως η Νατάσα Θεοδωρίδου και την ευχαριστώ δημόσια για αυτό, είτε είναι μαμάδες από το σχολείο, που έβλεπαν την αγριότητα που επικρατούσε έξω από το σπίτι και μου έλεγαν για παράδειγμα, φέρε τα παιδιά στο σπίτι να παίξουν. Υπήρξαν κι άλλες που κράτησαν μια διακριτική στάση που μου συμπεριφέρονταν σαν να μην είχε συμβεί κάτι, ακριβώς γιατί δεν θέλησαν να με ενοχλήσουν. Και αυτό στήριξη είναι».

Αποκάλυψε επίσης ότι: «Τρεις μήνες πριν να γίνει η σύλληψη της Βαλέριας είχα άλλη μια εγκυμοσύνη που δεν την γνωρίζατε, η οποία δεν προχώρησε γιατί απέβαλα στον τρίτο μήνα. Εμείς θέλαμε να κάνουμε και άλλο παιδί. Η Βαλέρια είναι ένα παιδί αγάπης». 

agelioforos.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...