Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

«Για μένα η ζωή απλά συνέβη» έλεγε η Ελίζαμπεθ Τέιλορ στην τελευταία της συνέντευξη


Οι άνδρες, τα διαμάντια, τα υπέροχα ρούχα: η Ελίζαμπεθ Τέιλορ μίλησε για όλα αυτά στην Κιμ Καρντάσιαν
«Δεν είχα σκοπό να αποκτήσω πολλά κοσμήματα ή πολλούς συζύγους. Για μένα η ζωή απλά συνέβη, όπως συμβαίνει για τον καθένα» έλεγε τότε η γυναίκα με τα βιολετιά μάτια, η οποία απεβίωσε την Τετάρτη σε ηλικία 79 ετών.

Στη συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στο Harper's Bazaar, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ δήλωνε: «Ήμουν απίστευτα τυχερή στη ζωή μου που γνώρισα τεράστια αγάπη και φυσικά που είμαι η προσωρινή κάτοχος μερικών απίθανων και πανέμορφων πραγμάτων. Αλλά ποτέ δεν ένιωσα μεγαλύτερη χαρά από όταν έβλεπα τα παιδιά μου να χαίρονται με κάτι, ποτέ πιο ζωντανή από όταν έβλεπα έναν μεγάλο καλλιτέχνη και ποτέ πιο πλούσια από τότε που μου δινόταν μια μεγάλη δωρεά για τον αγώνα μου κατά του AIDS».

Η διάσημη ηθοποιός μιλά για τα διαμάντια της, το δαχτυλίδι των 29,4 καρατίων που της είχε χαρίσει ο Μάικ Τοντ, το διάσημο διαμάντι Krupp των 33,19 καρατίων και φυσικά το διαμάντι Μπάρτον-Τέιλορ των 69,42 καρατίων. «Το μέγεθος μετράει» είχε πει η ίδια, «αλλά το ίδιο μετράει και το μέγεθος του συναισθήματος πίσω από αυτό».

Έχοντας συνεργαστεί με μερικούς από τους πιο ονειρεμένους άνδρες όλων των εποχών: τον Ροκ Χάντσον, τον Μοντγκόμερι Κλιφτ, τον Μάρλον Μπράντο, τον Τζέιμς Ντιν, τον Πολ Νιούμαν, τον Μάικλ Κέιν και τον Ουόρεν Μπίτι, η Λιζ Τέιλορ δήλωσε στη συνέντευξη ότι θα ήθελε να συνεργαζόταν με τον Τζόνι Ντεπ και τον Κόλιν Φάρελ.

«Εάν ζούσε ο Ρίτσαρντ Μπάρτον, πιστεύετε ότι θα είχατε ξαναπαντρευτεί;» την ρωτά η Κιμ Καρντάσιαν.

«Θα ήταν αναπόφευκτο ότι θα είχαμε ξαναπαντρευτεί, αλλά αυτό δεν είναι ένα θέμα προς συζήτηση» έλεγε αινιγματικά η διάσημη ηθοποιός.

Newsroom ΔΟΛ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...