Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Γερμανού : "Τέλος οι κοιλιακοί, τώρα ψάχνω τον άγγελο μου"




Η Ναταλία Γερμανού είναι η χαρά του δημοσιογράφου σε κάθε της συνέντευξη. Ο λόγος; Μιλάει ανοιχτά για όλα και είναι ο εαυτό της! Αυτό έκανε και στην τελευταία της συνέντευξη στο περιοδικό "Down Town".  Μιλώντας για τα χρόνια που περνούν είπε:

"Θα ήμουν πολύ αχάριστη, αν έλεγα ότι είμαι "ατυχής". Δεν αισθάνομαι καθόλου έτσι. Και νέα αισθάνομαι ακόμη, ναι. Εξάλλου, όταν υπάρχει, πρώτον, καλή διάθεση, δεύτερον, καλός πλαστικός χειρουργός και, τρίτον, περιοδικά με καλό photoshop, τι σημασία έχουν οι βιολογικές ηλικίες;

Για να επανέλθω στο "ατυχής" -ή στο "μια κυρία ατυχήσασα", που έλεγε και ο Κωνσταντάρας σε κείνη τη φοβερή ταινία- θα σου επαναλάβω πως σίγουρα δεν νιώθω έτσι. Θα ήμουν πολύ αχάριστη αν γκρίνιαζα, γιατί είχα κι έχω πολλά πράγματα στη ζωή μου για τα οποία οφείλω να νιώθω ευλογημένη".
Φυσικά για μια ακόμη φορά δεν απέφυγε την ερώτηση για το αν θέλει να κάνει μωρό και απάντησε :
"Με όλα τα μωρά νιώθω μεγάλη αγάπη. Όχι, όμως κι ένα "Αχ, γιατί να μην έχω κι εγώ ένα δικό μου"... Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. Δεν έχω μητρικό φίλτρο; Δεν χτύπησε το βιολογικό μου ρολόι;" και πρόσθεσε: "Ίσως μια γυναίκα ή είναι γεννημένη να γίνει μάνα ή δεν είναι. Ε, προφανώς εγώ δεν είμαι".
Όσο για τον ιδανικό άντρα; Η παρουσιάστρια αποκάλυψε με μια δόση χιούμορ:
"Τέλος οι κοιλιακοί. Τώρα ψάχνω τον άγγελό μου. Πρέπει να έχει ένα βλέμμα που όταν με κοιτάζει, εγώ να μην βλέπω τίποτα άλλο γύρω μου".

cosmo.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...