Ο υπουργός Μεταφορών, Δ. Ρέππας, απέστειλε έγγραφο προς τη «Νέα Οδό», ζητώντας το αναλυτικό επιχειρησιακό σχέδιο που υπήρχε ενόψει κακοκαιρίας, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ήταν επαρκές και εάν εφαρμόστηκε. Παρόμοιο έγγραφο απεστάλη και προς τις άλλες Κοινοπραξίες που έχουν υπογράψει συμβάσεις παραχώρησης για τα δικά τους επιχειρησιακά σχέδια σε ανάλογες περιπτώσεις.
Παράλληλα, ζητήθηκε να διεξαχθεί έρευνα από τους Επιθεωρητές Δημοσίων Έργων για το τι πραγματικά έγινε χθες, ενώ με έγγραφο του Υπουργού προς τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρο Ρακιντζή ζητείται να διερευνηθεί αν οι πάσης φύσεως αρμόδιοι ενήργησαν σωστά και βάσει σχεδίου για την αντιμετώπιση των χθεσινών προβλημάτων.
Τέλος, ο κ. Ρέππας, με επιστολή του προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ιωάννη Τέντε ζητεί όπως οι αρμόδιες εισαγγελικές αρχές διερευνήσουν προς πάσα κατεύθυνση τυχόν υπάρχουσες ποινικές ευθύνες από πράξεις και παραλείψεις ιδιωτών και υπηρεσιακών παραγόντων που συνετέλεσαν στην έκθεση πολιτών σε κίνδυνο, με τον αποκλεισμό τους σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Η απάντηση της κοινοπραξίας «Νέα Οδός»
Η υπεύθυνη δημόσιων σχέσεων της κοινοπραξίας «Νέα Οδός» Φωτεινή Λάμπρου υποστήριξε ότι η εταιρεία κινητοποιήθηκε εγκαίρως για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που σημειώθηκαν.
«Υπήρχε τη Δευτέρα μέγιστος κυκλοφοριακός φόρτος 12 χιλιάδων οχήματα ανά ώρα. Πάνω από 50 εκχιονιστικά ξεκίνησαν στις 4.30 το απόγευμα ενώ έπεσαν στο δρόμο 2000 τόνοι αλάτι» πρόσθεσε.
Σύμφωνα με την κ. Λάμπρου, στις 6 το απόγευμα σημειώθηκε κορύφωση χιονόπτωσης, και λόγω χιονιού και αλατιού υπήρχε μείωση ταχύτητας γιατί πολλά οχήματα ακινητοποιήθηκαν είτε λόγω μηχανικής βλάβης, είτε γιατί οι οδηγοί σταματούσαν για να βάλουν αλυσίδες. Κατά τις 8 το βράδυ, η «Νέα Οδός» σταμάτησε να παίρνει διόδια για να διευκολυνθεί η κίνηση των οχημάτων.
«Κλείσιμο και άνοιγμα δρόμου γίνεται μόνο σε συνεννόηση με την τροχαία» διευκρίνισε.
newsbeast.gr