Αν και η αλλαγή ακούγεται μικρή, είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων, καθώς ο συγκεκριμένος τρόπος παρουσίασης είναι αναμφισβήτητα πιο ελκυστικός από την διακριτική πρόταση της μιας γραμμής που εμφάνιζε μέχρι σήμερα το Like (πρόσφατα άλλωστε είχαμε δει παραδείγματα εταιρειών για τις οποίες το Facebook Share αποδίδει περισσότερο από το Like). Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος για τον οποίο πολλοί ιστοχώροι εξακολουθούσαν να διατηρούν και τα δύο κουμπιά.
Πλέον όμως αυτό αλλάζει και, σύμφωνα με το Mashable, το Facebook προτρέπει τους διαχειριστές ιστοσελίδων να προτιμούν το κουμπί Like αντί για το Share, παρόλο που η υποστήριξη για το τελευταίο δεν θα σταματήσει.